Crippen's Life

Alla inlägg under februari 2008

Av Christian S. - 23 februari 2008 10:20

Det kanske inte blir längre regelbundna blogg inlägg för tillfälligt. Eftersom min dator kan bara stanna några minuter påslaget. Ska nog köpa en ny fläkt på internet, men eftersom det är helg, så kommer det skickas på måndag och det kan ta ett tag.


I alla fall det kommer kännas som en evighet för mig.


Ni kommer inte nog ens märka att jag har varit borta. Eftersom jag kan använda internet på min PS3 om jag vill.


Men eftersom jag inte har en HDTV än så blir ju inte direkt snyggt och klar bild som på dataskärmen.

Av Christian S. - 22 februari 2008 12:16

Jag försov mig idag, fast jag gick och la mig lite tidigare. Jag sitter och jobbar med en varför uppsats och det måste vara det jobbigast, jag har varit med om. Du får hela tiden tänka på att skriva allmänt och inga ord som, vi, du, osv.


Det har jag svårt för, jag skriver ju alltid personligt, nästan aldrig allmänt skrivande.


Jag hade velat ha ett spännande sportlov men det blir jobbigt och rastlös, kanske blir bowling med familjen, men jag hade velat bowla många gånger, men det blir för dyrt. Det kanske blir en bilresa.


Men jag hade velat umgås med andra människor, men tydligen så har människor här svårt att lära känna nya människor.

Av Christian S. - 21 februari 2008 10:52

Det hade varit mysigt att se och att knäppa kort för att behålla det som ett minne. Men jag har inte två saker för att fullfölja detta eftersom jag inte har en digitalkamera eller är morgonpigg.  Jag kommer inte på något mer än att skriva, ser bara en lastbil utanför och hör flickskratt i bakgrunden.

Av Christian S. - 21 februari 2008 10:41

Jag gick till ett annat datarum, eftersom de borrar så mycket på nedervåningen. Jag fick då sedan se en artikel om Carola igen. Det känns lite som han i BWO är avundsjuk på Carola. Jag kan definitivt hålla med om att, varför säga att gud älskaren en, som man är om man använder botox i ansiktet.

Av Christian S. - 20 februari 2008 10:59

Erase and rewind – tänk om man kunde göra något sånt, hade jag velat prova en annan väg i mitt liv. Typ att falla för grupptrycket och börjat dricka så kanske jag skulle ha haft många vänner nu. Synd att du kan välja en väg. Du kommer säkert att säga, men det är aldrig försent att förändra sig.

 

Jag är 21 år nu och riktigt svårt att hitta nya vänner, i så fall ska jag börja på någon arbetsplats där man kan träffa människor. Men går fortfarande i skolan, när jag är klar här, så funderar jag på att gå i en Teaterskola.

 

Jag är så förtjust i idén att få spela någon annan än sig själv.

Av Christian S. - 20 februari 2008 10:29

Av Christian S. - 19 februari 2008 14:30

Jag var kort mot alla människor jag träffade. Det fanns ingen som jag var längre i rummet. Pappa är kort, jag är betydligt längre än honom. Men han är inte en dvärg, bara lite kort.


Jag trodde drömmen betydde att jag var rädd att bli som pappa, inte bara kort, men att bli som honom. Jag vill ha ett betydligt bättre och roligare liv. Men just nu hittar jag inge humor i mitt liv eller framsteg(kanske lite), men det blir för små framsteg för att jag själv ska tycka oj!, vilket underbart mästerverk jag har gjort. Att skriva är det svåraste jag kan tänka mig. Jag vet att min text har formulerings fel, men jag har så svårt att hitta felen själv. Ni har det lättare, ni som inte har dyslexi.


//MVH Underbara killen, med små fel.


Ändrade texten kl. 15:03 idag, den 19 Februari.


Av Christian S. - 19 februari 2008 13:13

Det var toppen nyhet, äntligen har vi fått en standard för de nya formaten. Vi har haft VHS, DVD och nu senare i framtiden kommer vi använda mer blueray skivor.


Fast det kanske kommer ett nytt format senare i framtiden, men jag hoppas det tar ett tag innan dess. Jag använder blu-ray tillfälligt till bara PS3(TV-spel). Senare kanske jag använder blueray till film också. Men först måste jag självklart hitta en HDTV.


Har ni några tips? Duger respons tid på 8m/s ? Ska se film och spela TV-spel. Funderar på någon Sharp, men det kanske för lågbudget TV?


hade varit snyggare om skivorna hette blue-ray 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards