Crippen's Life

Alla inlägg under december 2009

Av Christian S. - 26 december 2009 18:55


The man in me will do, nearly any task.
And as for compensation, there's little he would ask.
Take a woman like you
To get through. to the man in me.

Storm clouds are raging, all around my door,
I think to myself I might not take it any more.
Take a woman like your kind
To find, the man in me.

But, oh, what a wonderful feeling.
Just to know, that you are near.
Sets my a, heart a-reeling, from my toes up to my ears.
The man in me will hide sometimes to keep from bein' seen,
But that's just because he doesn't want to turn into some machine.
Took a woman like you
To get through, to the man in me.

Gissa vilken artist och låt det är?

:)
Av Christian S. - 26 december 2009 14:35


Vi har haft strömavbrott i tre timmar och under den tidsperioden har jag varit ute på en promenad.


Jag fantiserade om att man skulle se allting sättas på olika platser istället för att allt sätts på samtidigt.

HaHa.

Jag kanske tror att vi lever i sådant ställe med massa gamla generatorer, som funkar halvdant när något går fel eller för att det skulle varit mysigare.


IMAX har riktigt 3D I USA med filmen Avatar, men har vi det? Vet ej! - Random qoute








Av Christian S. - 24 december 2009 14:30

Jag är lite förundran över att det är fortfarande männen som ska fråga "Hej!, finns det någon chans att vi kan gå ut på en dejt tillsammans?"


Var är Feministerna på denna fråga egentligen?  Ska det inte vara jämnställhet att båda ska kunna fråga detta?


Om tjejerna hade makten så skulle inte det vela haft jämnställhet. Då skulle det bara vara omvända roller, att vi killar skulle sökt efter jämnställhet. För att fråga efter att få makten tillbaka skulle vara för högt krav.




Av Christian S. - 21 december 2009 11:24

Jag sitter här och önskade att man var född i bättre tid och föräldrar som hade mycket pengar.


För då kunde man prova utbildningar och försöka äntligen hitta sig själ. Jag har inte hitta mig själv i åratal, jag vet inte ens vem jag är, förutom att mitt namn är Christian S....



Man vågar inte satsa på något för man vet inte ens hur man ska börja.  Jag känner mig så korkad för jag vet inte vilken väg jag ska gå.

Av Christian S. - 14 december 2009 11:44

Jag har väl inte gjort så mycket idag, bara vaknat tidigt och gått till "drop-in" tiden. Antar att en del kom senare just för att slippa prata med någon från Socialen.


Socialen är ju trots allt djävulen :P


Vad ska man egentligen göra med sitt liv?


Ska jag temporärt flytta utomlands och gå en theaterskola. Jag känner att jag vill flytta härifrån, eftersom jag vill någon gång gå ut och inte känna igen någon. Så trött at ha så mycket historia mellan människor.


Då kommer ni säga, men det är ju skönt med historia mellan människor, jo självklart om man har en bra historia mellan människor.



Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards