Crippen's Life

Alla inlägg under juni 2010

Av Christian S. - 19 juni 2010 12:39


Jag gjorde ett skämt nyligen till min mamma.



Jag ska väl börja om från början så ni förstår också skämtet för om jag skulle skriva utan att förklara kanske ni inte heller hade fattat.


Mamma konstant klagar till mig när Lars är med på bilturen för det enda han vill är att åka hem. Självklart blir mamma stressed över detta, för mamma tänker oj vi måste hem, hem.


Det gör ju också mig stressed, jag vill inte göra något raskt val, när man köper något.


Därför gjorde jag ett skämt om att:


Jag kan förstå att du gjorde förslaget om att åka till OK nu! (för att Lars är med, eftersom han vill hem fort.)


Detta fattade inte henne. 



Av Christian S. - 17 juni 2010 23:32



Något du hör hela tiden på radion.

Av Christian S. - 8 juni 2010 12:08

I am getting so tired of sea gulls so close by where I live. I just want to go around with a BB Gun or something to shot at them, if they attack me, because they want to protect there children walking across the street.

When I am not a threat to them.



(Sorry for my grammar)

Av Christian S. - 7 juni 2010 10:51

Imponerande egentligen hur en del människor kan gå ner i vikt. Jag äter inte så mycket, men jag rör mig inte så mycket längre som man gjorde när man var mindre. Nu är man så trött på att se Orsa, för det känns som man har redan sett allt mer än 10000 gånger. Till slut blir man så trött på att utsikten.


Jag skulle ha hållit på med någon sport egentligen. Synd att man inte jobba på det när man var yngre.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article7163470.ab

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards