Crippen's Life

Alla inlägg under mars 2008

Av Christian S. - 31 mars 2008 23:57

Idag så var klassrummet stängt, jag fick lov att fråga någon som kunde låsa upp. Ingen lärare dök upp bara någon annan elev. Jag satt och läste religionkunskap. Jag blev ganska trött och tyckte tiden gick långsamt. När klockan snart blev ett så gick jag hem.


Jag vela hem, hem, så tänkte jag idag. Nu sitter man här och vet inte direkt vad man ska hitta på. Eftersom klockan är så sent, så är ju sängen som egentligen väntar. Typiskt mig, vill göra något riktigt roligt innan man ska sova, men hittar inte direkt på något, eftersom klockan är så pass sent att det finns inge tid att göra något. 


Over and Out 

Av Christian S. - 27 mars 2008 00:14

Jag fick ingen PSP idag. Fast på orderstatus talade om att det hade både skickat spelet och maskin. Men idag fick jag bara spelet och när jag kollade på orderstatus hade det dykt upp något nytt.


Min PSP dök upp istället på "ej skickade beställningar" eftersom det är slut hos dem och levrantöreren.


Jag får tydligen inte njuta av att spela PSP på påsklovet. Jag tänkte jag skulle få något nytt att leka med. Eftersom jag inte har något sexliv, så måste jag förnya min vardag med prylar.


Av Christian S. - 26 mars 2008 10:44

Idag ! (kanske). 


Jag kommer får min PSP Slim idag, hoppas. Annars skulle jag tycka det hade varit riktigt konstigt. Med tanke på att jag skickade efter den på fredagen. Den blev skickad samma dag. Nu hoppas jag verkligen att det kommer. Jag har beställt på tre olika webbsidor, så jag får väl se vilket paket som kommer först.  


Av Christian S. - 24 mars 2008 16:03

Jag undrar lite, över hur mitt liv kommer bli i framtiden. Just nu känns den tanken som en mardröm. Jag börjar ju bli gammal, har varken vänner eller någon flickvän. Jag är ett riktigt kap, men jag håller mig anonym. Finns ingen som vet hur jag tänker, mina drömmar, mitt livs uppgift.


Det är bara jag själv som kan veta det. Någonstans djupt inom mig vet jag redan svaret på mina frågor.  


Jag måste göra något med mitt liv, men vad för något? 

Av Christian S. - 21 mars 2008 14:31

Jag köpte mig en PSP Slim igår natt på nätet. Lär väl få den efter helgen. Jag kommer äntligen få njuta av Metal Gear: Portable Ops Plus, Daxter, Ratchet & Clank: Size Matters.


God Of War blir något jag kommer köpa i framtiden till min PSP och Castlevania.

Äntligen får jag något att göra på bilresor eller när man är hos morfar. Jag kan ju också göra Remote play med min PS3. Finns så mycket roligt man kan testa. Undra hur länge man kan spela innan batteriet tar slut.


Ace Combat inte något jag ser fram emot, men man får ju med det gratis utan extra kostnad. Det kanske vill bli av med spelet. Värt att prova i alla fall. 

Av Christian S. - 17 mars 2008 11:45

Jag har jätte ont i halsen och ibland får man fräsa ut snor. Jag vill bli frisk, så jobbigt att sitta här sjuk, det enda bästa med detta är att man får vara hemma. Detta kommer bli en jätte kort blogg inlägg eftersom jag har feber och orkar inte så mycket.

Av Christian S. - 15 mars 2008 23:41

Jag såg en dokumentär om  detta, om vad skulle hända om vi människor helt plötsligt försvann. Jag kollade lite på dokumentären, men stängde av det direkt. Jag var inte så intresserad, för om jag skulle försvinna, så varför skulle jag bry mig om vad som händer jorden.


Självklart bryr jag mig nu, eftersom jag fortfarande lever. Jag är så trött på att vi fortfarande har diesel fordon. Kan vi inte byta till EL-fordon eller kommer elen ta slut då?


http://aftonbladet.se/nyheter/article2059368.ab


Av Christian S. - 14 mars 2008 11:52

Gud alltså vad dessa avgaser luktar illa och bilarna här, körs till de går sönder. Vi behöver ny teknik. När kommer det bli billigt att köpa El-bilar? Det skulle ha varit så skönt att slippa känna avgaserna när man gick till skolan. Jag får väl lov att skaffa körkort och bil för att komma undan från den äckliga lukten.


Jag kanske ska skaffa en gasmask för att få andas in frisk luft när jag går. Jag känner mig som en blomma som håller på att vissna av den motbjudande lukten.


Artikel http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=752031

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards