Crippen's Life

Alla inlägg under november 2008

Av Christian S. - 29 november 2008 21:36



Put me on a ship that is sinking
On a voyage to an untamed land
Take away the freedoms I wanted

I understand



Put me inside flesh that is dying
 A ghost that wanders without rest
 Burried by desires and weakness
 I understand


Please, Don't take your love away from me
Don't take your love away from me
Please don't take your love from me
Please don't take your love from me



Lite qoute från låten Vast - Don't Take your love away.

Av Christian S. - 21 november 2008 03:09

Jag vet inte ens varför jag började blogga eftersom jag är verkligen dålig på att uppdatera den.  Jag kanske börjar tänka mindre på saker, så jag själv inte behöver känna efter på hur man själv mår. Just nu mår jag bra, tror jag i alla fall.


Jag hade velat haft något roligt att berätta, men det har jag inte. Jag tror du som läser den här bloggar har upplevt mer äventyr än vad jag har. Men det bevisar bara att vi är olika som människor.

Av Christian S. - 14 november 2008 17:09

Jag fyllde år igår. Det måste ha varit den värsta födelsedagen.  Mamma & styvfar hade inte tid att fira min födelsedag. Jag ringde min pappa och fick se om han hade tid.


Det blev tårta och kakor och tydligen den som fyller år, är den som ska servera andra. Det har tydligen ingen betydelse att "det är sin dag, idag".  



Jag har ju inga vänner, så jag har ingen annan att bjuda. Det kan verkligen leda till att min födelsedag blev ritkigt tråkig. Jag hoppas på när jag blir äldre att jag hittar några så jag äntligen får uppleva en dag, man verkligen firar sin födelsedag.


Nu hade man velat fått en revolver och en kula för att ta slut på allt.



Jag fick detta:

Tandborsthuvuden av min lillebror (verkligen besvikelse)

LittleBigPlanet (PS3) Yaj

Jeans, har inte öppnat det än.

Lite pengar.

Av Christian S. - 10 november 2008 17:39

Jag trodde det inte skulle bli kul först, för jag tänkte att nu kommer man säkert hamna i ett team där man dör hela tiden. För att man skulle säkert få team medlemmar som var noobs.


Jag hade fel, vårt team var riktigt bra, det blir ganska svårt att spela Warhawk när man har split-screen med sin bror för att man ser mindre på sin bild. Kan nog vara för jag fortfarande spelar på en gammal TV. Men det kanske inte hade blivit någon stor skillnad om jag hade en HDTV. Det hade nog blivit mer detaljerat kanske, men mer rum för att se runt omkring sig.

Av Christian S. - 5 november 2008 07:34

Jag lever, men sällan har jag något intressant att skriva, eftersom livet står still.


Men jag har varit uppe hela natten just för att se det historiska valet mellan John McCain och Barack Obama.


Jag tyckte McCain tal var överraskande  bra.  Jag är så pass ung och jag får till och med uppleva något historiskt som att se den första svarta Presidenten. Att få höra Obama's tal var underbart och det blev några tårar från mina ögon. För jag fick uppleva "History in the making". 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards