Crippen's Life

Alla inlägg under februari 2010

Av Christian S. - 25 februari 2010 19:46

Jag har äntligen fått min nya dator (köpt den själv).  Jag funderar lite på att hoppa till Windows igen, eftersom jag har en ny dator nu. 

Jag använder just nu Ubuntu 9.10 remix 4.2, de äldre versionerna krånglade för mig.

Jag använder nu DVI kabel, men ska nog köpa en HDMI sladd, snart.  Vill ju ha det bästa som går att erbjuda.


Jag haft utan dator nästan tre veckor och det blev nog för mig. 

Av Christian S. - 22 februari 2010 10:45

Jag hoppas att datorn kommer denna vecka. Annars blir man nog galen alltså. Det har varit så länge sedan man fick besöka sina sidor, som man brukar vara på.


Jag blir så rastlös, även fast jag har spel att spela. Jag vill ju inte spela hela tiden.


Jag kanske får den i morgon eller på onsdag 

Av Christian S. - 15 februari 2010 10:59

Min 9 åriga, nästan 10 år vänskap är död. Jag har försökt att fixa för att hålla den vid liv lite längre. Det hände att jag fick i liv bara en timme.


Det är alltså  dags att säga adjö.


Hej då och var för evigt saknad.


Min Dator.


HaHa trodde du att en riktig människa nära till mig hade dött?

Oj Oj Oj.


Det blir nog en ny dator för min del, trött på använda Playstation 3 internet browser.. Har lust att köpa en NU!

Av Christian S. - 1 februari 2010 11:13

Jag läser ibland mina gamla inlägg, precis som man brukar kolla på gamla kort.

Brukar man inte säga att man måste kolla bak i livet för att gå framåt i livet?


Fast det gäller ju inte att fastna i det förflutna, men det kan vara lätt hänt att man gör.  


Det är väl som gamlingarna säger, det var bättre förr, men det är ju bara för du var yngre förr, en stor del i det.



Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards