Crippen's Life

Alla inlägg under augusti 2008

Av Christian S. - 31 augusti 2008 00:15


Jadu just nu sitter man ensam i lägenheten och man har varit ute en sväng fast det var ju inge vidare direkt. Jag känner mig aldrig välkommen när jag går ut, känns som alla hatar en. Det är lätt att sprida falska rykten eftersom man bor på ett litet ställe, kanske finns det någon som har förstört mig, kanske inte.


Jag såg en tjej idag i alla fall gick ut med sin hund, jag hejade spontant till henne när vi körde förbi henne  och hon hejade tillbaka. Det kanske hade varit en helt annan historia om jag skulle vara nära henne och heja. Då kanske man inte skulle få någon respons tillbaka.


Eftersom det känns som människor kollar på mig, precis som jag har ett fult ärr i ansiktet.


Av Christian S. - 24 augusti 2008 20:19

Blog it - om någon skrivit på ett forum som ser ut som en text som skulle passa mer som en blogg inlägg.


Fail - När någon har misslyckat med sin fråga på ett forum. 


Något nytt vet jag inte.


andra saker jag kan är så gammalt.

Fast kanske nytt för dig.

Fast detta som jag skrev nu kanske är gammalt också.



Av Christian S. - 18 augusti 2008 05:45

Jag hoppas det kommer ut en patch till spelet. Jag har spelat med min bror rätt mycket på co-op men har aldrig provat singel player. Det fryser sig rätt mycket oftast när man ska hacka in i datorn och man råkar trycka x på den scrollande texten som kommer så fryser spelet sig.


Det hände också när min bror missade att träffa en stålpe med sin "bionic arm"  så han fall mot vattnet men spelet fryste sig på vägen ner, kanske för att skulle bli "split-screen" mellan oss två.


Jag har aldrig haft så mycket problem som med detta spel.

Av Christian S. - 17 augusti 2008 16:34

Jag gick en promenad lite över ett tiden på natten. Jag kände att jag behövde en promenad fast det kanske var lite försent eftersom alla hade ju redan gått hem till sitt hem.


Jag gick just för att få promenaden men alltid roligt att se människor fast det gör man inte i den tiden. Man brukar nästan inte se många när man går på dagen heller, bara bilar som åker förbi än. 

Av Christian S. - 15 augusti 2008 05:38

Jag fattade inte alls vad som hände, jag starta om datorn bara och sen dök bara skrivbordet och inte resten av menyerna. jag fattade inte vad jag skulle göra, så jag ominstallera allt.


Någon kanske har tips om detta? Vad som kunde varit problemet.

Av Christian S. - 13 augusti 2008 06:32

Ja annars så kan det dyka upp ibland på denna sida att det är något fel på databasen och så hände mig idag. Så allt jag hade skrivit försvann. Jag orkar inte skriva om allt.



Av Christian S. - 11 augusti 2008 06:07

Jag kollade hemsidan och blivit medlem. Fast det är ju inte så många medlemmar på denna sidan än. Det kanske finns någon annan liknande sida som är mer populärare och har mer svenskar?


Det har jag ingen aning om, detta vet jag bara just nu att det finns i alla fall en dateing site för människor som spelar tv-spel på sin fritid. Jag kan inte fatta att WOW (World of Wacraf) är så populärt bland tjejer. 


Fast Guitar Hero är ju också något som tjejer spelar. Kanske till och med Rockband eftersom det har samma genre. 



Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards