Crippen's Life

Alla inlägg under april 2009

Av Christian S. - 30 april 2009 13:27

Jag kollade på American idol! Jag såg honom framföra "blame it!". Jag hörde knappt vad han sjöng eftersom han använde en manik som T-Pain använder när han sjunger.


Men detta var mer extreme robot röst.  Mer än vad kayne West använder till och med.


Då kan ju till och med jag sjunga, om jag skulle använda en sådan pryl.

Av Christian S. - 28 april 2009 22:19



Mamma blev upptagen med telefonen för min moster ringde. Det blev jag som fick ta över med att göra våfflorna och det gick bra. Lars vilade och när han vaknade upp, så undrade han varför det inte var klar redan. 


Han tror väl att han är på resturang tydligen. Om han gnäller så mycket kan han väl för en gång skull börja göra maten själv.

Av Christian S. - 27 april 2009 16:52


 Jag hälsade på morfar förrgår och han är förstårs i lillåhem. Jag hade med min PSP Slim och spelade lite Patapon. Rythmisk spel som inte har någon pause knapp. Så det är verkligen svårt att skaka hand med någon medan man spelar spelet. 


Som de anställda brukar göra eftersom det ska vara artiga. Det gjorde så jag förlorade rythmen. För man kan inte göra två saker samtidigt haha.


 

Av Christian S. - 15 april 2009 17:01


 Jag har lite ont i ryggen idag. Jag kan inte fatta att jag har verk fast jag inte gjort något direkt ansträngande. Det går nog över efter ett tag.


jag ser efter pannkakan medan mamma är på telefonen. Jag hoppas den är klar snart. Jag känner mig riktigt hungrig.


Händer inte så mycket i Orsa så det finns ju inga direkt nyheter att berätta. Bara att man lever fast man inte direkt lever livet. Man bara lever som en människa.


Av Christian S. - 9 april 2009 22:02

Wish i could like this game, But grapple feels like WCW mayhem on PS1. sometimes it grapples and connect and sometime it dosent.

And i don't like the idea of quick time events. Guess Yunkies cant do both Smackdown vs Raw 2009 and WWE Legends of Wrestling at the same time.

I enjoyed Smackdown: Here Comes The Pain(PS2), WWF No Mercy (N64)

To bad WCW did go down 2001, i think? Because if it dident i would have seen WCW Mayhem 2 :D I would have loved to play that game.

Av Christian S. - 4 april 2009 16:19


Igår gjorde jag köttförssås och spagetti, det blev riktigt bra. Inga rester blev över.


Mamma var upptagen i telefon väldigt länge, maten blev väl lite kall innan hon var klar. 


 Fan! ska man göra? Jag vet ingenting om att leva.

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards