Crippen's Life

Alla inlägg under april 2008

Av Christian S. - 29 april 2008 00:33

Jag beställde utomlands för det var billigare på den platsen. Här i Sverige är det så dyrt, jag sparar 200kr. Det är 200kr som jag kan göra något annat med. Spara och köpa något annat.


Dual shock 3 här i Sverige, kostar lika mycket som ett nytt PS3 spel. Det tycker jag är ganska sjukt.


Man får mindre studiebidrag medan priserna på varor stiger. Hur ska en ungdom har råd att köpa spel till slut? Kan inte priserna sänka istället efter ett år, istället för att det ska öka allting per år.




Av Christian S. - 28 april 2008 12:06

Jag undrar om jag kommer få ett exemplar av GTA 4. Jag kanske bokade försent, det kanske blir att jag får lov att vänta ett tag. Innan jag får spelet i mina händer. Jag kan inte vänta, jag vill ha det i morgon. Jag hoppas, jag har tur, när det gäller att få spelet på realsedagen.



Detta skulle bara vara ironi, detta är bilder från San Andreas.



Av Christian S. - 25 april 2008 08:19

Vaknade med att jag hade fått en så underlig dröm.


Jag låg på golvet och Fanny satt på mig. Hon smekte min kind och lutade närmare mitt ansikte och sa att hon älskade mig. Jag blev glad och smekte hennes kind och såg att hon log mot mig. Hon tog fram en kniv och tänkte köra den rätt igenom hjärtat på mig.


Hon var helt besatt över att döda mig. Jag undra hela tiden varför vill du döda mig? Jag fick inget svar.


Drömmen var slut och jag vaknade bara med frågor.

Av Christian S. - 22 april 2008 11:51

Ja det enda låt jag vet som är bra, i den gruppen är den låten med massa balett tjejer dansar till hans dans i en video. Jag kommer inte ihåg vad låten heter.


Jag orkar inte ens kolla upp detta. Lite lat idag.


Aftonbladet.se

Av Christian S. - 22 april 2008 10:03

Spårar ur Göran Rudbo och ken Wennerholm återkommer inte till "På sspåret", och är kritiska mot SVT. Förra säsongen fick de mindre utrymme. "Jag menar, hur mycket ska man behöva förminska sig själv och samtidigt behålla hedern?" säger Rudbo.


Aftonbladet.se



P.S De har rättat felet nu.


Jag kan också skriva fel ibland, men jag har dyslexi. Jag har i alla fall en anledning, men vad har du? 

Av Christian S. - 20 april 2008 15:36

Jag tycker också det är lite konstigt, att man får sjunga innan programmet är slut, fast man har förlorat. Detta fenomen är taget från American idol. Varför kunde de inte vara originella med att låta hela körerna tillsamman sjunga någon låt, så ingen får känna säga att det åker ut som förlorarna.


 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/kronikorer/karolinafjallborg/article2294801.ab

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards