Crippen's Life

Alla inlägg under april 2008

Av Christian S. - 8 april 2008 14:48

Det är riktigt kul humor i det programmet. Det finns två roliga sketcher. När tjejen är med sin kille, som pratar som en kille med förvrängd röst för att dölja sin identitet.

Det är också roligt med Gulletussan. Med hennes gamla idelogi, om hur killen ska ha service och hennes kille ska inte behöva tänka på hennes hälsa. Ideologin när killen sitter och kollar på TV medan hon gör maten och städar.






Av Christian S. - 7 april 2008 09:21

Jag beställde något, det blev skickad på fredagen. Sen sent på söndags kväll blev det sorterad. Men inte skickat, undra när det blir skickat från den nya stället. Jag vill ha paketet nu, men jag får vänta lite. Jag får ha tålamod.


Jag tänkte göra lite religionkunskap igår, men det blev för sent eftersom pappa var på besök.



Usch det snöar ute, just när jag fick idéen över att det blir vår. 

Av Christian S. - 4 april 2008 12:30

Fick mitt PSP Slim Fodral idag. Det blir kul när väl min PSP Slim kommer. Det ska bli rikitgt kul att få bita i God of War: Chains of Olympus. Har både spelat God of War och tvåan.


God of War: Chains of Olympus ska handla om vad som hände tidigare än ettan och tvåan. Blir som de nya James Bond filmerna. Eftersom de handlar om när Bond blev Bond.


Jag kanske ska hämta ut det på lördagen om det väl har kommit i området där jag bor.

Jag får väl helt enkelt se, om det hinner komma till posten.


Lördagen blir det att tvätta klädder. om inte får det jag har beställt i tid, lär jag spendera hela min dag till tvättning och det vill jag inte göra.

Av Christian S. - 1 april 2008 10:25

Jag skulle nog tycka om att gå ut och shoppa, om jag hade en flickvänn. För då kunde man kanske få lite tips om vad som är snyggt på mig. Jag har noll koll på vad som är inne och vad som är ute. Jag bär alltid saker som är bekvämt.


Fast kanske om man inte är längre nykär med tjejen och hon fortsätter hitta fel i en. Fast man har byt klädstil. Då är det något fel, då duger man inte alls. Sen om man varit ihop länge, så kommer man nog inte njuta av att shoppa med henne, eftersom hon kommer hela tiden fråga, ser jag fet ut i den här kläningen och hur man än svarar kommer det vara fel svar.


Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards