Crippen's Life

Alla inlägg under april 2008

Av Christian S. - 19 april 2008 20:33

Jag är från Dalarna, så självklart vill jag att Cans ska vinna, men det kan bli jätte tråkigt om det ska bara göra hårdrocks låtar. Därför kan det finnas en stor chans att det inte kommer vinna detta. Ibland kan körerna låta likadant.


Det är mycket lättare att avgöra vem som ska ut ur en tävling om det är en som sjunger som t.ex American idol. Medan körer förlorar mer om laget väljer fel låt.


Jag är inte så insatt i detta ändå, så egentligen varför ska jag skriva en blogg om detta.


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2293128.ab 

Av Christian S. - 19 april 2008 15:15

Ja!, kommer Sonic att göra riktig "comeback" eller kommer vi få se Sonic falla från tronen än en gång.


Jag minns när jag fick Sega Megadrive och tillsammans kom det med Sonic The Hedgehog. Jag har spelat ettan och trean. Har inte köpt något nytt Sonic spel eftersom det har gått ut för den blåa igelkotten. Jag skulle gärna vilja se han göra en riktig "comeback", men vågar inte få för höga förväntningar, eftersom man har blivit besviken förut.


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensioner/spelnytt/article2191377.ab


Av Christian S. - 19 april 2008 15:02

Jag vill någon gång skaffa barn i framtiden, men mitt liv har ju inte ens börjat. Jag har inte varit på många fester, känns som jag varit knappt i någon. Bara just när någon har fyllt år och sprit finns att ta i deras servering. 


Det är ju knappast roligt att gå till systembolaget och köpa något, när du vet att, det är bara du som ska dricka detta. Supa i sin ensamhet, är bara deprimerande. Jag hoppas mitt liv börjar snart, innan jag får gråa hår. Varför är jag född här i Orsa, när det suger så mycket. Finns det någon rolig människa här egentligen?


Jag vill ha kul och få ett socialt liv, som jag inte har idag.


http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2291358.ab



Av Christian S. - 18 april 2008 08:00

Ja eftersom jag ska hålla på med hinduismen och göra ett uppdrag. Svara på krångliga frågor.


Det känns lite tugnt, jag vill lyckas med att få ett bra betyg bättre än G. Jag lyckas så sällan. Det känns som min dyslexis fel. Varför kan inte dyslexi vara någon fördel. De säger att  man är mer kreativ när man har dyslexi. Kanske därför jag kan lösa saker lätt med datorer. Om det skulle uppstå ett problem.


Ha en bra helg allasammans, jag måste göra klart ett sak idag, innan jag får gå hem från skolan. 


Av Christian S. - 16 april 2008 00:10

Jag har också fallit för att använda Facebook, något bättre än Lunarstorm kan jag lugnt säga.Har inte hunnit fått många vänner än eftersom jag är ny. Det kan ta sin tid att hitta nya människor också.


Människor du vill snacka med.  Vad fan ska man hitta på att prata om nudå. Jag håller på med Buddisten. Det blir också nationellt prov i morgon i mattematik. Kan kännas lite jobbigt vill bara bli av med det.

Av Christian S. - 12 april 2008 13:13

Ja! eftersom du hela tiden ska skaffa ny material varje dag. Mina dagar brukar inte vara så intressanta. Därför kan det vara svårt att hitta något nytt att skriva om. När man inte kommer på något brukar man inte alls skriva något. Ibland kanske man glömmer bort att man har en blogg att skriva till.


Jag läser Hinduismen och tycker den är riktigt krånglig religion. Massa gudar som är länkade till varandra.



Dags att träna armarna lite, vi hörs.



Av Christian S. - 10 april 2008 19:18

Jag har hört hela tiden, om att mannen får en hel del fruar i paradiset. Gäller det också då för kvinnan? Att hon får en hel del massa män? Ska det inte vara rättvist? Ibland undrar man.


Jag är ingen expert på religion så ni får skriva kommentar och rätta mig.


Jag fundera lite på att mannen ska ju täcka sig också, men det räcker ju med vanliga kläder. Eftersom man kan skaffa fina byxor och fin korta. Då  täcker det både armar och ben och bröst, men inte håret. Kvinnorna som måste täcka håret. Är det inte bara ett sätt för att göra kvinnan mindre attraktiv, eftersom hon ska behöva täcka alltihopa.


Jag satt bara och fundera. Inget illa menat. 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards