Crippen's Life

Alla inlägg under september 2010

Av Christian S. - 17 september 2010 17:35

Det var några som stoppade mig, små barn. Det undrade om jag hade en flickvän. Jag fick ju vara härlig och sa nej!


Det undrade varför då? Är hon död?


HaHa, jag tyckte det var så kul.


Att de kunde inte tänka sig att hon gjorde slut med mig, att något hemskt måste ha hänt henne istället, olycka till exemple.


Senare den kvällen fick mitt leende försvinna, eftersom det var tjejer som gjorde någon ramsa om "ginger" alltså de påpekade att jag var rödhårig.


Jag kan ju inte direkt ändra mitt DNA, så ursäkta mig.


Det finns så många korkade människor där ute, jag blir nästan rädd.


Föreesten så var tjejen blond ("insert a blond dumb joke here") och den andra brunett.


jag antar att de inte tar fakta från skolböcker och istället ser på South Park, lär sig sin information där.


Jag hoppas att ni vet att Cartman är halv "ginger" och Kyle är rödhårig under sin gröna mössa, men det kanske ni redan har glömt bort?


Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards