Crippen's Life

Alla inlägg under mars 2010

Av Christian S. - 25 mars 2010 20:39

Jadu, hände inte så mycket idag. I alla fall i morgon är man ledig. I helgen blir det nog att åka till Bollnäs för att lämna in min PS3, eftersom den har fått YLOD. Jag vet inte vad som händer, om jag får valet att få PS3 Slim istället eller om de skickar maskinen till Sony.


Det är ju en 60GB modell, vill ju fortfarande ha alla funktionerna den modellen hade. Jag hoppas den blir verkligen fixad, så att det inte är en temporär lagning.


Om den går sönder efter några månader, är ju ingen direkt hit.

Av Christian S. - 24 mars 2010 04:23

Min 60 model PS3 är död, jag trodde detta skulle inte hända mig, me det gick väl inte att undvika. Det hände när jag spelade Heavy Rain, jävlar vilken skit.


Min garanti är ju slut


Levde nästan 3 år.


Har frågat i forums och kontaktat Elgiganten. Jag kan gärna spendera pengar för att få den lagad. Vill fortfarande ha alla funktioner som finns på 60 modelen. PS3 Slim, har tyvärr inget bakåtkompatibelt PS2 spel.


Sony kanske var för snabba med att skicka ut PS3 även fast det blev fördröjningar.

Av Christian S. - 23 mars 2010 12:45

Jag fick Heavy Rain idag, ska nog börja spela det inom kort. Jag brukar ofta vänta med att köpa spel (efter priset sjunkit). 


Det kunde jag inte göra med God of War III och Heavy Rain.


Av Christian S. - 22 mars 2010 21:01


Jag hoppas detta spel kommer i morgon på posten.

Av Christian S. - 22 mars 2010 03:41

Jag kommer att sakna ubuntu, men jag vill använda datorn till Videoredigering och kanske dataspel.


Det jobba kommer vara att leta efter virus för det kan dyka upp då och då.  Även fast man är försiktig. 


Fast det har ju varit ett tag sedan jag använde Windows. Jag har inte testat Vista eller Windows 7.


Jag älskar med ubuntu är att det finns en hel del gratis program.


GIMP - finns ju på Windows har jag för mig, så det programmet behöver jag inte sakna.


Amarok - kommer jag verkligen att sakna.



Jag använder  ubuntu 9.10  - som jag tycker verkligen är ostabil.

Av Christian S. - 16 mars 2010 02:29

La in min gamla hårddisk in i min nya datorn, äntligen. Hade gjort så bra bilder och massa annat som jag inte vela ha förlorat.


fick lov att använda en adapter så att strömmen skulle komma in till min IDE hårddisk.


Fick en jätte bra service efter jag köpte datorn.


De skickade kablar och sånt helt gratis till mig. Så jag skulle kunda sätta in min hårddisk, när den väl kom hem.

Av Christian S. - 15 mars 2010 20:35

If you have Smackdown Vs Raw 2010 and internet connection go and search for Cerebral Triple H 1 and Cerebral Triple H 2. My storylines.


The story is not all about Triple H there is others to.


Just had the keep the name so people wouldn't get confused, to search for the second act (Cerebral Triple H 2).


On Playstation 3


Om du har Smackdown vs Raw 2010 och internetuppkoppling leta efter Cerebral Triple H 1 och Cerebral Triple H 2. Min "storylines". Historien handlar inte bara om Triple H finns det andra till. Bara  behållde namnet så att folk inte skulle bli förvirrade, för att söka efter andra akten (Cerebral Triple H 2).



Playstation 3



 

Av Christian S. - 15 mars 2010 19:07

Megan Fox som Catwoman?


Snälla säg inte detta! Hon är ju helt värdelös skådespelare.




Christopher Nolan vill inte fortsätta göra Batman filmer, antar att han vill sluta medan han är på topp.


Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards