Crippen's Life

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

If I would die this would been my funeral music

Av Christian S. - 22 mars 2011 05:44


 
 
Simone

Simone

1 juni 2011 22:39

det skulle förvåna mig om "Duty Calls" (det du skrev i rampljuset) faktiskt står för spelet jag och syrrans pojkvän spelar, men det vore lite kul, och i så fall var har du fått resten ifrån om det nu kommer från spelet för jag har då aldrig hört det... skriv gärna ett svar i form av en kommentar på min blogg :) sitter på morsans dator och jag kommer ha tappat bort din blogg i samma stund som jag lämnar den ;) din blogg var (på tal om ingenting, eller tja, på tal om din blogg) anorlunda och det är skönt å se att det finns lite anorlunda bloggar än de här standard bloggarna: mamma-blogg, fjortiss-blogg, mobboffer-blogg, komiker-blogg, bantnings-blogg och de som bara skriver om sin enormt tråkiga vardag, jag menar hur intressant är det att läsa om det?? om man ska skriva om sin vardag måste det ju åtminstånde hända en del och vara skrivet på ett roligt sätt! men sen vet jag inte, jag kanske säger en massa saker och så är min egen blogg något i stil med ovanstående, det kan egentligen bara läsare bestämma.... oj, förlåt, nu har jag helt tappat tråden, det var inte meningen att det skulle bli såhär långt... jaja, vi ses? hörs? sak samma, lämna ett svar på min blogg är du snäll ^^ skriv gärna hur du upplever min blogg vettja, så vet jag ju det sen :D
ps. läste i ett av dina tidigare inlägg att du inte tyckte om att skriva för du var rädd att skriva fel, jag tycker inte det gör någonting :) de som läser bloggen gör det för att de tycker den är intressant och rolig/trevlig eller något, inte för att de tycker du stavar bra!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Christian S.

17 oktober 2011 00:40

Jag är verkligen ledsen över att jag inte svarat på väldigt länge, men jag har varit borta från min blogg på ett tag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian S. - 5 november 2013 00:26

Av Christian S. - 5 november 2013 00:22

  you can now pick what ring attire he/she should wear to the ring. You can pick random or any of your favorite attire. Undertaker's Tombstone when the opponent finally doesn't kick up after three. They should have done some similar thing to Gold...

Av Christian S. - 25 januari 2011 13:15


150g margarin 1 dl socker 1 msk vaniljsocker 3 msk kakao 3 dl havregryn 1 msk vatten 3 msk kallt kaffe 1 dl kokosflingor   Jag hade margarinet, socker och vaniljsocker ihop först och lät margarinet smälta innan jag tog fram elvispen...

Av Christian S. - 19 december 2010 14:45

Fan vad jag hatar att skriva egentligen, men det är ju för att jag är inte direkt bra på det.Det får mig hela tiden att låsa mig att skriva något bra, eftersom det kommer alltid dyka upp stora eller små stavfel och grammatik fel.   Vad kan jag gö...

Av Christian S. - 10 november 2010 12:00

Jag tänkte på tandvården nyligen   "För dig mellan 0 och 19 år är tandvården avgiftsfri. Det kalenderår du fyller 20 får du betala för din tandvård själv." citat från ltdalarna.se.   alltså om du är fortfarande 19 år men du ska fylla 20 år ...

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards