Crippen's Life

Alla inlägg under oktober 2009

Av Christian S. - 7 oktober 2009 12:25


Just nu går jag på Communicare och gissa vem som sitter där, en människa man verkligen hatar.

Ibland vill man bara bli av den människan så man äntligen aldrig ser människan någongång mer.


men det dåliga med Communicare varför ska man fylla i en massa papper som är bra övningar.

som kan tala om hur man tänker runt framtiden eller hur man ser på sig själv.  Men de papperna ska man behålla själv.


"makes, no sense."


Hur ska "Ledaren" kunn leda med någonstans, om "Ledaren" inte vet något om mig. 


Jag vill bara ut härifrån och kunna utvecklas igen. För nu känns det som jag bara stänger av mig själv.


 Is it any wonder that I'm tired?
 Is it any wonder that I feel uptight?
 Is it any wonder I don't know what's right?
 Oh these days
 After all the misery you made
 Is it any wonder that I feel afraid?
 Is it any wonder that I feel betrayed?


Keane - Is it any wonder

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards