Crippen's Life

Alla inlägg under januari 2009

Av Christian S. - 29 januari 2009 06:02


1.Go to Settings - System Settings - Notification Messages - Do Not Display. To make the temporary freezes don't come so often.

2. The Wedding never starts(River City), they only coughs for couple of minutes and after they just leave.

3. Sometimes the lips dosent move when they talk

4. This happened just now, speedy subtitles with no sound. Don't even have time to read it. This goes in and out. Just sometimes it works and sometimes i don't work at all. (This got fixed after i restarted my PS3 for now)


5. i repair my limp(leg) and still i dont see a foot, BUG. He still looks cripple.

Av Christian S. - 18 januari 2009 23:37


Just nu vill jag göra något, vill inte vara hemma längre. Jag måste hitta något jobb eller så ska man fundera på  att satsa på körkort eftersom många jobb kräver det. Fast det förstårs är säljare jobb. 


Det är jag inte så intresserad av, usch nej. Jag vet inte vad jag ska börja jobba med. Arbetsförmedlingen visar ju inte upp några intressanta jobb heller.


Det enda jag vet är, jag behöver pengar, eftersom jag vill ha den där tryggheten. Att man har mycket pengar på banken. Jag vill kunna köpa något ibland utan att behöva tänka på att man har för lite pengar.



Av Christian S. - 15 januari 2009 03:21

Ja tur att TV-serien ska sluta och inte bli "cancelled" för det hade varit bedrövligt.


Det ska bli skönt att denna serie får snart ett slut eftersom om de skulle fortsätta med Prison Break så skulle kvaliten i serien försvinna. Precis som Wentworth Miller sa:

- Michael kan inte hamna i fängelse hur många gånger som helst.



Det kan jag hålla med om.





Av Christian S. - 12 januari 2009 19:08

Jag tror hon heter Therese på Aftonbladet. Varför kan hon inte vara tyst under video klippen. Varför kan man inte bara se videon och förstå själv på vad som händer? Är inte rubriken tillräcklig?


Jag menar de har ju redan svensk undertext så är det inte bara att läsa? Ibland pratar ju hon för länge, när man vill höra vad skådespelarna säger.


Artikeln

Av Christian S. - 12 januari 2009 07:54

I'am playing on impossible mode and I pass through the level chapter 9 and now the blue and black battery was there. It wasent there when i was playing on normal, my second round.


Guess this bug comes and goes.....


It really sucks to get impossible mode to, because you have to reload your preview's game and then quit to get impossible mode on your menu. Why cant it load your savefile before the menu shows up. So the game feels that you have been through the game ones.

Av Christian S. - 12 januari 2009 06:43

jennifer Carpenter spelar rollen som Dexter's syrra i TV-serien Dexter.

Hon måste ha det sämsta manuskript eftersom hon fyller sina toma rutor med svärord hela tiden. Om hon ska säga något måste hon nästan alltid svära i sin mening. Det blir rätt tröttsamt och får henne se ut som en amatör när det gäller att vara skådespelare. 


Artikeln

Av Christian S. - 12 januari 2009 06:18

Klart att du känner att människor bara knarkar om du kanske umgås med bara människor som gör det.


Jag dricker inte alkohol (bara ibland), röcker inte eller snusar. Helt onödigt med pengar som bara försvinner. Kanske därför jag har pengar kvar från det jag fick i från skolan.


Men jag behöver någon dröm, synd att jag inte har någon. När man gick i skolan så var det självklart att man måste göra det och det var inget fritt val. När man kom till gymnasiet  så fick man välja, hade ingen dröm då heller, men det blev media.


Nu är man arbetslös och jag har ingen dröm och jag vet inte längre vilken väg jag ska välja eftersom det är för många framför mig.


Artikeln.



 

Av Christian S. - 12 januari 2009 06:04

Jag upptäckte just att någon heter också crippen som bloggare och vi startade samtidigt också. Jag tyckte bara det var så underligt. Då kunde man inte se vem som startade först.


Just nu har jag Nip/Tuck maraton, säsong 2 håller mig aktiv just nu. Den tv-serien  måste ha riktigt bra manus skrivare.  För ibland brukar de ha cliffhanger slut, fast säsongen är inte över.

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards