Crippen's Life

Alla inlägg under september 2008

Av Christian S. - 30 september 2008 19:49

Vad handlar den serien egentligen om? Hur länge man ska klara sig med en utseende fixerad kille/tjej längst?


Allt ska vara så perfekt, om hon/han eller inte klarar av en uppgift, t.ex Måla eller spela tv, plus andra saker...så blir man NEXT. Vilken bild får vi av världen av en sådana vedervärdiga program.


INGEN ÄR "MR or MRS PERFECT".


Alla har vi våra fel ibland, det enda vi kan begära av oss själva är att vi kan jobba på det.

Av Christian S. - 24 september 2008 04:47


Jag diskuterar om spelat Kane & Lynch på engelska. 




I agree, but i havent seen the second ending yet. Then Kane go back and save Lynch.


I agree to short ending for me. All that hard work for nothing.

I hate the enemy's they can shot you even if your hiding and i cant believe then you hide, kane put his head up then he reload his gun, while he should been hidding his head while he reload, then you are behind a lieing block.



Invisible walls in the game.



So much you could work on, on this game. You could make Co-op in and out, if your buddy just want to join the game while you have played Singel Player, he/she could just join the game, instead of start the game over.

And why couldent they make online gaming on the Campaign mode.

You always go around as four, something like that.

Av Christian S. - 22 september 2008 16:40

Timbakutu Släpper singel på Piratebay innan någon annan gör det åt honom. Vad mer kan man säga, kanske artister nu, tjänar på att vara med spelet "Guitar Hero" än att sälja sin skiva på marknaden.


Källa: Aftonbladet.se


Av Christian S. - 19 september 2008 19:59


Jag kan inte förstå varför detta händer, när half-life är så gammalt.

Jag använder wine, jag tänkte att det skulle funka.


Tillägg:


Jag valde i configen att jag hade Windows 2000 och då frågade spelet inte efter Service Pack 3. Nu kommer det svåra att få spelet att funka.

Av Christian S. - 19 september 2008 05:56

Jag har haft "The Orange Box" på hyllan lite, efter att jag fastna i Half-life 2. tre dagar sen tog jag upp spelande igen på Half-life 2 och klarade spelet plus har jag klarat Episod 1 & 2. Jag kan inte vänta tills Episod 3, jag undrar lite hur detta kommer att sluta.


Det känns som spelet blir som en tv-serie, varje gång säsongen är på väg mot sitt slut, brukar serien alltid sluta med något spännande. Det blir också i spelet, slutar med något spännande. 


Nu undrar man lite om Episode 3 kommer till PS3 eller kanske blir det tidsexclusivt ett tag till xbox 360 (om inte framtidens xbox har kommit redan då)?


Eftersom Left 4 dead inte kommer till PS3, vad jag vet nu. Självklart tycker jag det är synd, eftersom jag äger bara PS3.  Det kanske blir att något EA team som får konvertera  Left 4 dead till PS3. 


Det blev ju så med The Orange Box.  



Av Christian S. - 17 september 2008 00:18

Nyss blivit Onsdag eftersom klockan är över tolv. Vad ska jag göra i morgon egentligen, känner mig lite rastlös när jag inte har något att göra på dagarna. Synd att arbetsförmedlingen blivit mer i Mora. Jag kommer ihåg när arbetsförmedlingen fanns här på riktigt, när det fanns personal som man kunde prata med.


Nu ska man bara låna en dator och prata genom nätet. Om man ska boka en träff eller om man har frågor att ställa. 



Jag kom på något annat att tänka på, varför frågar wannabe modeller om att det är helt öppet med kritik om vad man tycker om deras bilder som det brukar lägga upp på deras bloggar. När bara det goda kritiken visas upp på deras blogg kommentarer. Hon vela ju ha en ärlig kritik men den dök inte upp på hennes kommentar lista.


Jag antar att hon trodde att hon skulle få bara bra kritik, när hon visar sig i BH. Men hennes bilder var smaklösa inget speciellt.


Haha kanske man ska bli professionell fotograf  och knäppa kort på nakna tjejer :D

Av Christian S. - 14 september 2008 22:42

Jäpp jag har 100% av alla trophies nu, det var inte lätt men det gick. Det var så skönt att hitta alla skatter, så man slapp leta efter dem, andra gånger man spelade spelet.

Av Christian S. - 13 september 2008 20:12

Jag kan tänka mig att det blir mindre tjejer nu som försöker hoppa på honom, nu när han är "upptagen".


eller vad vet jag, han kanske blir mer attraktiv nu, när han har skaffat en flickvän.


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3287169.ab

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards