Crippen's Life

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Christian S. - 12 september 2008 18:12


Jag har haft spelet sen förra julen och klarade spelet för några dagar sen. Jag lakade ur från spelet, sen när jag fick reda på att Trophies skulle komma så startade jag om hela spelet. Eftersom jag vela köra med trophies  och för att spara slutet i spelet. 


Just nu har jag tre kvar, köra på svåraste svårighetsgraden, Skjuta för att göra fienderna ömma för att sedan slå ett slag för att helt knocka ut dem, fem gånger i rad. Jag har dessutom en till som jag måste göra att spränga flera män, 5 gånger i rad. 


Annars är jag snart klar. Jag uppskattar verkligen miljön mer än jag gör "gameplay". Det känns alltid som något saknas i spelet men vet inte vad. Kanske känns som saker har redan gjorts tidigare som finns med i spelet. Det finns inget originellt i spelet. 




Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards