Crippen's Life

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Christian S. - 13 september 2008 20:12

Jag kan tänka mig att det blir mindre tjejer nu som försöker hoppa på honom, nu när han är "upptagen".


eller vad vet jag, han kanske blir mer attraktiv nu, när han har skaffat en flickvän.


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3287169.ab

Av Christian S. - 13 september 2008 20:04


Säger tjejen som inte kan hålla ett förhållande själv.


http://aftonbladet.se/nojesliv/article3308316.ab


Av Christian S. - 13 september 2008 20:01

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3303659.ab


Läs mina blogg inlägg istället för sånt är skit ;)

Av Christian S. - 13 september 2008 19:27


Jag vaknade riktigt sent idag, maten idag blev både min frukost och mat.


Jag hjälper till mycket hemma, mamma har blivit så van av det tydligen eftersom hon undra varför inte disken var diskad. Lars (styvfar) måste vara en gammaldags kille eftersom han har nog filisofin att kvinnan ska stå vid köket och mannen ska vila efter arbetet. Tydligen har han inte fattat att vi lever i 2000-talet och mamma kommer ju också hem från arbetet, så hon är ju djävligt trött själv, fast hon inte vill erkänna detta.  


Jobbigt idag att ta bort styvfars hårstrå från toasitsen. Ser han inte själv att hans hår är där? Är han så djävla lat att inte han kan knappt ta reda på sig själv.


Jag har ju en bror, så varför kunde inte mamma undrat varför han inte satt på diskmaskinen?


Styvfar väntar alltid att mamma och lillebror (om han följer med vid säga), ska bli klara, vet han inte att det finns saker man måste göra innan man ska åka?


Om han vill att det ska gå fortare att åka till deras stuga, kan han väl hjälpa till så allting bli klart fortfare?  

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards