Crippen's Life

Alla inlägg den 12 november 2007

Av Christian S. - 12 november 2007 12:04

Jag tycker snön kan vara jobbig ibland eftersom det kan vara tungt att gå och man vet aldrig när  en isfläck dyker upp eftersom den är gömd av snön. Det kan bli att kroppen blir spänd tackvare att man är beredd över att man ska halka. Men snö är härligare än regn. I alla fall när regnet kommer vid vinter tid för då är regnet så kallt och det blir att man kan lätt få en förskyllning. Snön fyller ju ut den gråa asfalten så det blir ljust ute än grått.


Fan alltså jag hade velat ha ett bättre ordförråd, jag vill ju kunna skriva  riktigt bra och spännande som en del andra kan och ha mer ord att leka med. Synd att man inte har en förälder som kan lära ut mer ord. 


Jag har ju en och det är ju min pappa men han pratar man inte längre med. Han ser ju ner på en hela tiden, inget man gör är bra. Synd att man inte kan välja sina föräldrar ibland, haha fast då kanske det hade varit så svårt att välja för man känner ju ingen av dem.   


Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards