Crippen's Life

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Christian S. - 4 juni 2008 22:39

Det var rätt kul, här kommer en lista jag gillade mest.


1. kören sjöng två hårdrocks låtar(önskade det faktiskt var mer)

2. Magdansen (se tränande tjejer dansa magdans, oj oj, trodde jag var i en strippklubb) 

3. De dansade till hipphopp musiken

4. covers på en del disney låtar.



Det jag inte gilla va att en prata på slutet mycket om vad Orsa musik är så viktigt, det blev lite överdrivet. Precis som vi ska tycka synd om dem, eller att musiken försvinner. Det var inte så mycket ungt som såg på kören. Just den dagen jag gick, alltså idag. Men det var mycket ungt som sjöng, så jag fick något att kolla på.


Det känns ju inte heller förbjudet att kolla på dem. Annars om man gör det ute så tror tjejerna att man är weird eller mördare eller något. 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards