Crippen's Life

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Pengar kan förstöra dig, om du är korkad.

Av Christian S. - 14 september 2009 17:18



Det enda jag kommer att tänka på, vart var föräldrarna?

Kunde de inte tipsa om att lägga in de pengarna på banken.

Tills hon blev nog vuxen (18 år) för att sedan bestämma vad

hon velat göra med pengarna. 




http://www.aftonbladet.se/sportbladet/spel/article5789387.ab

 
 
Ingen bild

Illwill

14 september 2009 21:40

Tyvärr rätt vanligt med "white trash" i UK. Vi har inte riktigt den underklassen i Sverige (white alltså) så svårt för svenskar att förstå många gånger.

Men det är egentligen rätt enkelt. Utan ett socialt nät som tar hand om de mentalt svaga så hittar de på dumma saker. Då intelligens till stor del är genetiskt så får dessutom blåsta människor blåsta ungar, och så fortsätter det.

Rödingarna i vårt land tror såklart inte på det, men det finns religiösa människor etc...kryllar av folk som inte förstår enkla saker. Hur som helst så är risken väldigt stor att du är en idiot om dina föräldrar bor i en husvagn (USA främst). Om de är idioter, så blir du en idiot och om du inte kan sjunga eller är duktig på någon sport så kommer du hitta någon idiot och skaffa idioter till ungar. Och så vidare.

Lång förklaring, men i dagens politiskt korrekta Sverige är det säkrast att förklara än att bara skriva "för föräldrarna var idioter".

 
Ingen bild

Kjell

17 september 2009 07:37

Jag tror barnen till "illwill" kan trösta sig med att intelligensen inte är så överdrivet genetiskt.

Att "dumma" föräldrar inte kan hjälpa sina barn i skolan och att de är en dålig förebild har nog en mycket högre påverkan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian S. - 5 november 2013 00:26

Av Christian S. - 5 november 2013 00:22

  you can now pick what ring attire he/she should wear to the ring. You can pick random or any of your favorite attire. Undertaker's Tombstone when the opponent finally doesn't kick up after three. They should have done some similar thing to Gold...

Av Christian S. - 25 januari 2011 13:15


150g margarin 1 dl socker 1 msk vaniljsocker 3 msk kakao 3 dl havregryn 1 msk vatten 3 msk kallt kaffe 1 dl kokosflingor   Jag hade margarinet, socker och vaniljsocker ihop först och lät margarinet smälta innan jag tog fram elvispen...

Av Christian S. - 19 december 2010 14:45

Fan vad jag hatar att skriva egentligen, men det är ju för att jag är inte direkt bra på det.Det får mig hela tiden att låsa mig att skriva något bra, eftersom det kommer alltid dyka upp stora eller små stavfel och grammatik fel.   Vad kan jag gö...

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards