Crippen's Life

Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Christian S. - 31 juli 2008 05:19

Det känns som mer och mer börjar Orsa yran tunas ut varje år. Människor börjar vilja hellre stanna hemma eller gå ut med hunden istället för att gå på Orsa yran.


Jag hade riktigt tråkigt på Yran eftersom man gick ensam. Det var två tjejer som satt lite längre bort från mig. Jag visste inte deras problem var mot mig, men det satt och härma mig, för jag satt och diggade musiken jag lyssnade på. Jag vet inte om det var fjortisar eller om det är deras sätt att visa att det gillade mig.


Någon såg att jag hade fruktansvärt tråkigt, så han gick fram till mig och prata en liten stund. Han gick därefter eftersom han skulle vara med tjejerna. Jag självklart skulle också varit med tjejer om jag hade ett sånt alternativ.


Jag skriver sällan blogg nuförtiden, jag har nog ofta inte lust eller jag har inget spännande att berätta eftersom varje dag är så likadan.


Vakna, äta, lida, äta igen, sova och gå på toa mellan åt. 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards