Crippen's Life

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Christian S. - 23 januari 2008 21:32

Ja kommer vi dö av växthuseffekterna eller kommer en asteroid krossa oss innan Växthuseffekten blir värre. Fast detta kan gå flera år innan det händer, men det känns som ibland att det finns många hot för oss människor. Nu kanske jag är för lite extrem och jag pratar om långt fram i tiden.


Fast kanske längre fram har vi ny teknik som kommer skydda oss, eftersom tekniken kan överraska en ibland på hur avancerat en del saker är.


Jag bara funderar, Jag känner i alla fall klimat ändringarna. Jag menar vintern är inte som förr eller sommaren. Lite har det ändrats om man ska jämföra när man var mindre.


Det har ju knappt varit en riktig vinter i år, Den har kommit sent och bara is på gatorna och inge snö. Eftersom det var lite varmare tidigare och snön blev till regn.


Somrarna har blivit varmare, det kanske är en bra sak om man bor i Sverige men tänk på andra länder också, fan va varmt det måste vara i dem.


Artikeln finns här

Av Christian S. - 23 januari 2008 18:48

Ja, hon var ju ingen direkt pluggis enligt artikeln och det är inte jag heller, jag håller fortfarende på med skolan och känner mig lite efter, kanske jag skulle passa bättre i nöjes branchen. Jag vet inte heller vad jag vill bli, fast man är 21 år. Synd att man inte har ett högt självförtroende och tror på sig själv lite. Jag hade velat ha lite motivation i livet.


Just nu känns allting så dyster och svårt att se ljuset på andra sidan tunneln.


Artikeln finns här

Av Christian S. - 23 januari 2008 15:29

Ja! alla har ju skrivit om detta nästan och jag gör samma sak, precis som jag faller för grupptrycket, eller mer eller mindre vill vara med och diskutera om hans död. Jag har inte följt hans karriär så mycket, men såg verkligen fram emot The Dark Knight alltså uppföljaren till Batman Begins. Jag hade så gärna vela se honom spela The Joker, men nu vet jag ingenting om vad som kommer hända om det blev klara med hans scener eller om det inte ens har börjat. Jag vet inte om det blir en ny Joker eller om de lyckas ha ut filmen till sommaren.



Artikeln finns här och här

Av Christian S. - 23 januari 2008 11:01

Jag kommer nog från en annan planet från vart kvinnor kommer ifrån eftersom tjejerna bakom mig samarbetar medan jag är utanför och sitter här framför datorn, med bloggen i handen tänkte jag skriva men det kanske låter helt fel. Jag fattar ingenting ibland,  kommer jag någon gång hitta en ny flickvän, eller har mitt utbud med flickvänner tagit slut?

//MVH Christian S

Av Christian S. - 23 januari 2008 00:56

Bättre om jag kanske skulle skriva detta i ett forum eller något annat liknande istället för en blogg, men jag tänkte att ni blogg människor kanske vet i alla fall en del. Om hur man får mitt blogg inlägg till en vis artikel t.ex i Aftonbladet. Det säger att man ska kopiera länken och klistra in någonstans men vart då?


Jag behöver hjälp! 


Jag använder ju också bloggagratis.se så kanske det verktyg som gör att man kan skriva in länken, för att koppla med artikeln, alltså inte finns. 


Finns det någon som kan tipsa mig till en sida som kan hjälpa mig, eller skriv själv om du vet hur man gör som en kommentar. 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards