Crippen's Life

Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Christian S. - 30 januari 2008 17:55

Men jag är lite osäker, eftersom den har varit ute på marknaden och någon prata om att det var något med clouding. Vet inte vad det är för fel som blir när det händer. Eller om jag ska fortsätta spara eller köpa någon annan TV. Jag önska jag visste lite mer, kanske varit en expert på detta område.


Kommentera gärna.





Av Christian S. - 30 januari 2008 15:31

Precis som rubriken lyder, jag orkar blogga om detta än att skriva in formuläret, Det gör mig förvirrad bara. Jag ser två olika listor. Varför inte göra bara en lista?


Jag är ganska trött just nu efter en hård dag. Det känns som jag inte har gjort något särkilt idag. Bara läst om karaktären The Joker ärkefiende till Batman. Jag skulle få tag i min lärare idag men jag försov mig och hon försökte få tag på mig på morgonen men jag försökte få tag på henne efter lunch tiden. Hitta inte henne någonstans. Det kändes som jag hade gjort mitt i skolan, så jag gick hem. 


Jag fick också se hur mycket texter jag hade skrivit och det var hur många texter som helst, en hel bunt.  




Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards