Crippen's Life

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Christian S. - 28 januari 2008 22:46

Ja har inget att säga om detta, vi män är väl inte tillräckligt bra i sängen. Vi får sluta göra tjejer besvikna i sängkammaren eller så är det tjejer som inte hittar en man och får lov att älska gud.


Men tänk om Gud är en kvinna, då blir det lesbiskt sex ;)


haha jag måste ha verkligen tråkigt just nu, skulle inte normalt göra en sån här blogg.


Ledsen min rubrik är lovande men just var inte mitt innehåll detsamma kvalite.

Av Christian S. - 28 januari 2008 22:21

Jag skulle i alla fall bli tokig om fotografer skulle gå framför en och knäppa kort hela tiden vart man än skulle gå så skulle fotograferna vara. Med tanke med att George Clooney trodde det var inbrott tjuvar i närheten eftersom det var helikoptrar och massa människor runt om ett hus.


Det visar ju sig vara Paparazzofotografer som bombats Britneys hus. Om pressen skulle lämna henne ifred ett tag så hon får andas lite, så skulle nog hon må genast lite bättre.


Jag är inget "fan" över Britney Spears, eller gillar hennes musik, men till och med jag kan tänka mig att det kan bli jobbigt med media cirkus överallt.




Av Christian S. - 28 januari 2008 22:05

Jadu! egentligen kan jag inte säga det som rubriken lyder, eftersom jag har en PS3 (blue-ray spelare). Jag har inte någon HDTV som jag har skrivit i tidigare texter. Men jag har samlat och skulle kunna köpa en nu, men funderar över vilken ska jag köpa? inte har någon kommentera min blogg om förslag vilken jag ska köpa.


Detta kanske jag skulle gjort i ett forum se om jag får ett svar där. HAHA beror också på vilket forum man ställer den frågan.



Av Christian S. - 28 januari 2008 21:58

Jag har kollat igenom några klipp som finns på youtube och jag kan själv tycka att han är helt underbar där. Synd att jag har missat Parlamentet när det gick då, jag som alltid brukar se på det. Jag måste ha sovit i koma några månader.


Det kommer blir så kul att se han hjälper Kristian Luuk med melodifestivalen.




Av Christian S. - 28 januari 2008 17:05

Jag kollade för första gången igenom På spåret eftersom Filip och Fredrik var med. Det är ganska ironisk att Jan Guillou sa att det var okunniga i en intervju tidigare men ändå vann dem. Det såg inte okunniga ut just när de var med i fredags. Det kanske blir att kolla på det igen eftersom Filip och Fredrik ska vara med. Filip påpeka på slutet av programmet om att Jan Guillou inte var med i final.



Av Christian S. - 28 januari 2008 16:48

Ja om det är gamla tanter då blir man äcklad men tänk om det är tjejer som bara lite äldre än jag eller lika gammal som jag skulle visa bröst. Tänk vad svårt det blir att kontrollera det som händer i byxorna. Ja! eller så kommer vi män inte se det som sexuellt och det blir till slut vanligt att tjejerna visar bröst.


Haha men tänk på de killar som inte haft sex på en lång tid då? sen få se bröst på badhuset hur blir det egentligen? Sprängs något i badbyxorna då? 




Av Christian S. - 28 januari 2008 15:19

Rudolph Giuliani borde nästa hoppa av, jag är ganska trött på hans tjat om 9/11. Bara för Bush tjata om 9/11 och vann så behöver inte historien upprepa sig. skärp till dig lite Giuliani.


Jag tror inte han har någon chans att vinna, men jag kan ju ha fel.

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards