Crippen's Life

Alla inlägg under januari 2008

Av Christian S. - 28 januari 2008 16:48

Ja om det är gamla tanter då blir man äcklad men tänk om det är tjejer som bara lite äldre än jag eller lika gammal som jag skulle visa bröst. Tänk vad svårt det blir att kontrollera det som händer i byxorna. Ja! eller så kommer vi män inte se det som sexuellt och det blir till slut vanligt att tjejerna visar bröst.


Haha men tänk på de killar som inte haft sex på en lång tid då? sen få se bröst på badhuset hur blir det egentligen? Sprängs något i badbyxorna då? 




Av Christian S. - 28 januari 2008 15:19

Rudolph Giuliani borde nästa hoppa av, jag är ganska trött på hans tjat om 9/11. Bara för Bush tjata om 9/11 och vann så behöver inte historien upprepa sig. skärp till dig lite Giuliani.


Jag tror inte han har någon chans att vinna, men jag kan ju ha fel.

Av Christian S. - 27 januari 2008 16:30

Jag sitter och spelar Uncharted, jag ser själv att detta spel skulle varit mycket snyggare om jag hade en HDTV. Jag funderar mycket på de här TV-aparaterna:

- Sony KDL-40W2000

- Sharp LC-42XD1E



Ja!, eller har det blivit gamla modeller nu? I så fall vilken tv ska jag välja? Förslag tack!

Ska jag vänta med att köpa tills det kommer något bättre? Men det kommer ju alltid komma bättre, så det är ju ingen idé för jag vill ju ha en HDTV just nu.

Jag kommer mesta dels använda det för blue-ray filmer och Playstation 3 spel.


Tar detta som kateogri Prylar eftersom det är jag själv som vill ha en HDTV istället för att välja kategori Tidningsartiklar.


Av Christian S. - 27 januari 2008 13:24

Det är synd att det här tävlingarna och tjejer som visar upp kläder som det har just köpt idag.


Det är fan ingen blogg, en blogg är en öppen dagbok som alla kan gå in och kolla eller något man kan avända om man vill diskutera om något.



http://aftonbladet.se/nyheter/article1692289.ab


http://modeakutens.blogg.se/1200882659_ny_jeans_tvling_.html

Av Christian S. - 27 januari 2008 13:18

Jag fattar inte heller att man kan vara så korkad, han borde fan veta att detta kan döda sin fru. Det är precis som han är trött på henne eller något och göra hennes död se ut som en olycka eller något.


Han kan väl inte vara så här korkad? Han kan?



Suck, om vi blir så här korkade hur ska vi då klara växthuseffekten eller andra problem.


Mannen måste ha fått en riktig kortslutning, haha.

Av Christian S. - 27 januari 2008 13:09

Jag själv skulle inte bli glad om jag blev stämd för något sånt, men skulle samtidigt ta det som en komplimang. Jag gillar inte Sjögrens musik eftersom jag inte ens gillar dansband.


Hej då ha en bra dag, är inte så aktiv på söndagar...



Av Christian S. - 27 januari 2008 12:41

Ja, har ni sett hennes huvud det är riktigt "huge". Det var roligt att Obama tog hem segern jag tror jag gillar honom mer än Clinton. För jag skulle velat se en svart president, tycker det blir större förändring än en kvinna som president. Jag håller med Obama när han säger:

- Vill ni verkligen se en kvinna bli sliten av valkampanjen?


Ja eller om det var att se henne åldras fort innan denna valkampanj är över. Jag vet inte vad jag kan skriva mer. Men just nu känns det som Obama for the win.

Av Christian S. - 26 januari 2008 20:56

Jag som hela tiden trodde att The Dark knight skulle bli Ledgers sista film. 










Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards