Crippen's Life

Alla inlägg under januari 2008

Av Christian S. - 26 januari 2008 20:37

Det kommer bli ett köp efter jag har sparat ihop pengar till en HDTV för annars kommer jag inte ens se bilarna som kommer i emot mig antar jag, eftersom det var svårt ändå när jag spela de tidigare spelen.


Antingen köper jag det lite senare eller så blir det inget köp alls. Det kanske kommer upp ett annat spel jag blir intresserad av. Jag tror jag inte gillar racing spel, eftersom det inte varit någor riktigt spel jag skulle brinna för, som ett annat spel har gjort för mig.


Jag är kanske inte intresserad av denna genre. Jag kan tänka mig att man kommer också tröttna på Radio snubben som pratar hela tiden i Burnout Paradise tror det är samma röst som finns i spelet SSX 3, snowboard spelet.



Av Christian S. - 25 januari 2008 23:57

Ja Let's dance är något jag inte ens kollar på, jag kollade bara lite av det första säsongen. Men nu kollar jag inte ens något av avsnitten. Är det bara jag som inte har något instresse över denna skit?


Vem fan vill se b-stjärnor dansa? Tydligen så är det underhållande med dåliga covers och höra en tråkig jury döma ditt framträdande.



Let's dance....NOT

Av Christian S. - 25 januari 2008 22:44

Hej !


Ja misstaget var ett nummer i reklamen som var ett riktigt nummer som kom till en familj och frågade efter jobb. Jag har varit med om en liknande upplevelse, fast inte så jobbig fast lite ibland. Det trodde jag säljde en lägenhet och fråga efter någon som jag inte visste om, så jag fick förklara hela tiden att det har ringt fel nummer.


Detta misstaget blev också en av Beck filmerna, i filmen så sa det upp ett nummer som misstänkte mannen fick ringa, för att säga sina begär.


Jag vet inte vad jag mer kan tillägga. Vill inte fortsätta blabla på, eftersom då kanske jag tråkar ut dig.



Av Christian S. - 25 januari 2008 13:56

Ja, detta har man hört förr av tidningar, få motion osv. Det jag vela prata om var när jag gick hem och skönt det var att äntligen få känna solen på sitt ansikte igen. Man blev genast lite pigg. Det har varit ganska mörkt för molnen alltid täktför, så inte solen har kommit igenom.


Jag vill ha snö och solen i mitt ansikte, för det blir så ljust när vit snö är på marken och solen skinner starkt.


Men det är inte brist på sol som gör mig deprimerad. Det som gör mig deprimerad är att jag inte har några vänner eller någon som älskar mig. Finns tidigare inlägg jag har skrivit om detta.


Det som gör att jag blir lite piggare är att lyssna på musik och sjunga med. TV-spel funkar ibland det håller en sysselsatt och man behöver inte tänka på sin ensamhet.

Av Christian S. - 25 januari 2008 13:12

Jaså ? bestäm er forskare för alla säger olika, del gnäller på att det är så många biverkningar som är jobbiga och man kan få propp i huvudet.Men nu visar artikeln att det motverkar äggstockcancer.


Ska tjejerna använda det eller inte?

Av Christian S. - 25 januari 2008 11:46

Ja eftersom Syllvester Stallone stödjer McCain, medan Mike Huckabee har Chuck Norris på sin sida. Det hade varit en rolig fight att se Stallone fightas med Norris, i alla fall i en debatt och se vem som är mest kunnig i politen egentligen.


Det börjar bli hett mellan kandidaterna nu, för alla vilja vinna och bli den nya presidenten. Jag skulle nog vela se, Obama eller Mike huckabee. Men jag vet inte om Huckabee blir bra president eftersom jag bara sett hans humoristiska sida. Han gör roliga inslag på The Colbert Report.



Av Christian S. - 25 januari 2008 10:25


Jag vet inte ens om du vill höra mig säga hej

Jag vet inte ens om du är gravid

Jag vill bara höra om du behöver hjälp av mig

Har du brutit kontakten med mig?

Vill du inte längre se mig?

Är det mitt fel att du är med barn?




om du vill se andra av mina dikter så klickan på "Mina dikter" finns en meny på höger på sidan om du inte lagt märkte till det, och kolla på rubriken länkar.

Av Christian S. - 25 januari 2008 01:28

Det hade varit något att resa till rymden och få se en liten glimt av hur rymden ser ut. Men jag hoppas att det inte blir något fel på farkosten, med tanke med att det varit flera rubriker om andra vanliga flygföretag som haft problem med vanliga plan. Så hur skulle detta var mer säkrare? Jag skulle nog känna att jag gjorde en risk om jag skulle göra detta nu.


Eftersom detta kommer bli en helt ny sak, i så fall om det varit flera turer och åka till rymden börjar bli normalt då kanske det hade blivit att man hade följt med och det hade blivit billigare att resa.


Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards