Crippen's Life

Alla inlägg under januari 2008

Av Christian S. - 11 januari 2008 10:27




I walk in the cold

but keep on fighting

Did you promise me something?

Or did you just lie to me?

I can´t believe your not here anymore

Why God did you have to grow old and die like us?

or are you just a fiction we all believe in?


Av Christian S. - 9 januari 2008 12:49

Jag själv mår inte bra, men jag blir inte mobbad just nu eller bli illa behandlad, men jag säger att jag har problem till min mamma, men hon verkar bara sopa det under mattan och låtsas som att jag inte sa just det för tio minuter sen. Det kan inte vara bra för mig och hon känner att hon inte kan göra något åt det.

Av Christian S. - 2 januari 2008 17:01

Jag bara undra lite på vad pappa sa, tidigare i mitt liv. Om att jag blev född tack vare att pappa raca med sin bror om vem som skulle få barn först och att mamma vela bara ha barn för hon tyckte synd om pappa. Så jag blev som en present till honom.


Det som blir mest skadad av detta är inte dem utan jag. Jag vill ha föräldrar som älskar mig och supportar mig.


Jag hade inte velat ha det liv jag har nu. Om jag fikar så är det med min mamma och bror och det känns bara så patetiskt. Jag hade velat fikat med polare men tyvärr har jag inga längre. Jag skulle behövt någon i mitt liv som kunde ge mig ljus på andra sidan tunnel.


Jag vill verkligen veta är det verkligen värt att vänta på ett bättre liv eller kommer det aldrig bli ett  bättre liv? Är det lika bra att göra slut på livet och få det överstökat, jag kommer ju ändå dö någon gång i livet. För vi alltid dör, ingen som lever tusen år eller är odödlig. 

Av Christian S. - 1 januari 2008 18:35

Fast jag gör rätt så mycket hemma, fast inte varje dag och när jag inte gör varje dag så pratar min styvfar precis som jag inte gör något hemma, precis som jag bara driver omkring.


Hallå?? Vakna din gamla djävul du gör fan ingenting hemma ju. Du bara gosar med katten och spelar skit från Clas ohlson.


Min blogg, min blogg, bara min blogg ;) 

Presentation

Omröstning

Har du svårt att sova?
 Ja!
 Nej!
 ibland?
 Har inte funderat så långt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dina synpunkter på bloggen.


Ovido - Quiz & Flashcards